Xpert Suite geeft je talloze mogelijkheden om sociale zekerheid, bedrijfsgezondheid en duurzame inzetbaarheid in jouw organisatie te optimaliseren. Want we willen niet dat je ons systeem koopt, we willen dat ons systeem voor jou gaat werken. Nu, morgen, maar ook de komende jaren.
Naast een aantal extra diensten en services, leveren we bij Xpert Suite ook standaard algemene services. Zo komt onze software altijd inclusief volledige hosting en worden back-ups gemaakt van alle data. Hierdoor kunnen we de continuïteit en beschikbaarheid van ons systeem garanderen. Ook kan een functioneel beheerder voor vragen altijd vrijblijvend terecht bij onze Xpert Desk.
Daarnaast staan er in de basis van ons handelen altijd een aantal dingen centraal: veiligheid en privacy van persoonsgegevens hebben bij ons de hoogste prioriteit, gebruiksvriendelijkheid is ons uitgangspunt en we zijn eerlijk en transparant in ons streven naar duurzaam partnerschap.
Er zijn een aantal services die betrekking hebben op Xpert Suite als geheel:
Informatiebeveiliging
We voeren een uitgebreid en duidelijk beleid rondom beveiliging van informatie en data. We zijn ISO 27001 gecertificeerd en bezitten tevens een SOC2. Ook behandelen we medische dossiers of klantgegevens altijd volgens de AVG-richtlijnen. Meer weten over onze informatiebeveiliging?
Continuïteit, capaciteit en beschikbaarheid
Om de continuïteit en capaciteit van ons systeem te borgen, hosten we ons systeem vanuit twee fysieke datacentra in Nederland en maken we dagelijks back-ups van alle data. Daarnaast garanderen we een minimale beschikbaarheid van 99,5% over 24 uur per dag, 7 dagen in de week. De daadwerkelijke beschikbaarheid ligt gelukkig een stuk hoger.
Daarbij bieden we onze klanten, via een Escrow-regeling continuïteit in het geval er iets met Otherside at Work gebeurt. Otherside at Work heeft hiervoor een overeenkomst met Escrow4all. In specifieke situaties kan Escrow4all dan de broncode van de software beschikbaar stellen aan de gebruikers.
Vanaf 1 oktober 2021 breiden we ook deze Escrow-regeling uit, wat betekent dat in het geval van bijvoorbeeld surseance of faillissement, de hosting van Xpert Suite voor 6 maanden wordt geborgd door Escrow4All.
Updates en onderhoud
Om ook de kwaliteit van ons systeem te kunnen blijven garanderen, voeren we periodiek updates en onderhoud uit. Deze updates of onderhoud vinden plaats op vaste momenten of in overleg met jou als klant.
Releases en updates worden daarnaast ook geïnitieerd, getest en geëvalueerd in onze User Group sessies. In deze informatieve en interactieve sessies combineren we onze technische kennis met de wensen van jou als werknemer of gebruiker. De sessies zijn exclusief voor klanten van Otherside en zijn kosteloos bij te wonen.
Xpert Desk & Xpert Support Center
Onze Xpert Desk is er om de functioneel beheerders van jouw organisatie kosteloos te helpen met functionele en technische vragen.
Werkt er bijvoorbeeld een functie niet optimaal of lukt het je niet om zelf een wijziging aan te brengen? Laat het ons dan direct weten. Dit kan via een ticket in de service management-applicatie van Xpert Suite. Maar nog sneller is als je kijkt op ons Xpert Support Center. Hier vind je alle kennis over Xpert Suite op één plek.